lørdag den 3. august 2013

Når der går "sport" i det (læs : "stædighed"!!!)

Arbejdet med bloggen er jo en ny disciplin!
Og det giver mange udfordringer... det er ikke nok at have en ide om en side... næh, der opstår hele tiden nye tekniske udfordringer, når tekst og billede ikke vil som JEG vil... formatet ikke kan redigeres... teksten står i den forkerte Font...
Så går der noget tid, nej hele dagen, med at lave to sider. For man har jo "arvet" både fra syd og nord... og de er jo kendt for en vis stædighed. Så jeg har fået dobbelt dosis!
For pokker.. det her skal bare lykkes.
Det synes jeg også det gjorde... nu er det så bare, om det giver svar på manges spørgsmål om brugen af Excel! Det må læserne vurdere og kommentere.... For så kan jeg lære af det!



Campingvognen må ligge vente lidt....

9 kommentarer:

  1. Flotte sider du har lavet om brugen af excel. Hvor var det godt du blev blogger.

    SvarSlet
  2. Virkelig god vejledning med excel arkene du har lagt ud. Godt din (Sønderjyske) stædighed kom op i dig:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, sønderjysk stædighed skal tages alvorligt!!! Selvom min mand mener at nordjyder er lige så seje!

      Slet
  3. Wow. Jeg er dybt imponeret over det store stykke arbejde du har lagt i det!!!! Tusind tak fordi du vil dele din viden med os andre. Det kan helt sikkert bruges ! Og som Kis allerede har skrevet: godt din (sønderjyske) stædighed kom igennem ;-)

    SvarSlet
  4. Også en stor velkomst og tak for vejledningen her fra mig i Havtornens rige - det var godt du kom igang - jeg glæder mig til at lære dig nærmere at kende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har nydt at følge dit strik og dine fotos

      Slet
  5. Stædighed, ja er det ikke dejligt, for ellers var der sikkert meget der blev opgivet på forhånd.
    Min egen stædighed har medført mange gode ideer m.m.

    SvarSlet
  6. Tak for alle roserne. Jeg skal nok få lært mere og skrive mere og lægge mere ud på bloggen.... Jeg synes det er spændende at arbejde med.

    SvarSlet