mandag den 2. september 2013

London, dag 3

Vi har kørt på rulletrapper.... Mange rulletrapper...
Og med Underground...
Jeg kunne ikke huske at det larmede så meget!
Eller måske er jeg bare blevet über sensitiv efter stress og Meniere!
Men ikke tale om, at jeg bare vil sidde hjemme og vegetere. Jeg vil leve og opleve.... Så må jeg betale af og være sølle bagefter!


Vi havde overvejet båd til Greenwich, men der var kø og turen tog 70 minutter... Og det kunne vi ikke vente på!!
Så jeg proppede fingrene i ørerne og kørte til Greenwich.

Vi startede med at besøge Cutty Sark, berømt teclipper.






Den er smukt restaureret og bestemt et besøg værd.

Herfra gik vi til the Fan Museum. Lille udstilling om og med vifter.


Sjovt at se hvor meget der kan gøres ud af designet.




Og tankevækkende, hvad man kan vinde priser for!!!




Men pænt var det....




Videre om til Marine museet, malerier mm.
Og The Queens House, en kvadratisk bygning med finurlige detaljer og flotte malerier.
Så var energien brugt. Ad endnu flere rulletrapper gik det hjem til hotellet, hvor der bare skal hviles fødder Og ører!
Hotellets wifi er laaaaangsomt!  Derfor kommer fotos først efter hjemkomsten!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar