tirsdag den 24. september 2013

Tomrum.....

Kender I det?
Tomrummet?
Når et projekt er færdigt...
Man har været dybt optaget og pludselig er det udført... færdigt...
Kombinationen af et afsluttet projekt og en overstået Fanø Strikkefestival har medført et TOMRUM!
Jeg kigger blade, opskrifter, surfer, flytter garn, henter garn, kan ikke bestemme mig...
Det er da ikke fordi jeg står uden nye projekter.... der er bare et hul lige nu....
Jeg skal finde garn frem til det næste sjal... senere....
"Ævle" videre på æblesjalet.... senere....
I dag skal jeg bare fylde tomrummet med TV og tænke... sortere i alt det jeg har set og hørt .....
Fylde tomrummet ud med gode ideer og minder...

2 kommentarer:

  1. Måske er det alle de indtryk?

    Jeg har strikket forbavsende lidt siden Fanø - og ideer er der nok af i hovedet

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lise.... Ja, det er lige så det summer!
      I stedet blev det til alternativ beskæftigelse; oprydning på loftet... uha, tiltrængt... og der er til flere omgange!!!!
      Er begyndt på et "æble-sjal", men jeg synes ikke det "spiller" i farverne...
      mvh. Anne

      Slet