mandag den 21. oktober 2013

Ugen står i håndarbejdets tegn!

Først og fremmest er jeg spændt på om det lykkes at få startet en
STRIKKEGRUPPE i HOLSTEBRO.
Første møde er på onsdag d. 23.10.2013 kl. 18.30. Vi samles ved skulpturen i hallen foran Biblioteket. Anni har nøglerne og lukker ind og ud!
Ses vi????

FOA kom også med en invitation til Strikke aften... det kunne jeg da ikke sige nej til. Så jeg glæder mig til godt strikkeselskab i aften på fagforeningen.

Fredericia lokker med Kreative dage... Og jeg har købt billet til datteren og mig! Fredag formiddag skal vi bare ose håndarbejde, husflid og hvad der ellers dukker op på ruten rundt.
Jeg ser også frem til at mødes med to strikke/patchwork-glade... vores bekendtskab startede via Kreative dage for et par år siden. Forbindelsen er holdt ved lige på Facebook og mail....

Lørdag er der Husflidsfestival på Husflidsefterskolen i Skjern. Det skal vi have Mormor med til. Det har været en fast udflugt gennem mange år. Vi nyder synet af de smukke arbejder og får snakket med en masse. Alle er glade for at fortælle og dele deres hobby.... både udstillere og gæster.

Jeg tager Garnnøglesjalet over skuldrene.... Prik til mig.... Det kunne da være sjovt at snakke sammen !!!!

2 kommentarer:

  1. Tager du ikke garnnøglesjalet på til Fredericia? Det vil jeg gerne se i virkeligheden - rigtig gerne endda.
    Vi ses
    Venlig hilsen
    Ingerlise

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo. Jeg tager Garnnøglesjalet på. Glæder mig til at mødes. Ser frem til en masse inspiration rundt i messehallen. Det er så spændende at se hvad der er igang rundt om i håndarbejdsuniverset.
      Mvh. Anne

      Slet