søndag den 3. november 2013

2. dag... Storm over London....

Stormen kom til at sætte sit præg på dagen og vejen!
Her har været kaos i morgentrafikken pga nedfald og væltede træer.


Vi havnede i det værste morgenmylder med forsinkelser og ingen plads i togene.

Ventede 3 kvarter før der var et hulrum vi kunne være i!


I det næste tog fandt vi en siddeplads ... men det var en udfordring for min lugtesans... fyren her sad mageligt, havde smidt skoene og lagt "undersåtterne" op på det modsatte sæde.. Pfyuw!!!!
Og undervejs måtte vi skifte til et andet, fordi togførerne også var trafikalt udfordret og ikke kunne nå frem.
Vi skulle ud til Hendon, til RAF flymuseum. Et sted manden har drømt om at se i laaaang tid!

Vi havde 3 gode timer på museet.
Det er STORT, flyene står med god plads og i både STORE og små modeller, gamle og nyere.

Da vi skulle retur var stationen lukket og vi måtte med bus til en alternativ station. Så fik vi også prøvet det!

Da klokken var 15 fik vi "frokost" på Pizza Hut. Tiltrængt. Både at sidde og at spise....
Godt mætte gik vi en tur på Tottenham Court Road og jeg fik hovedtelefonen i fødselsdagsgave af Erik.
Jeg er så glad for den! Den blev brugt i undergrunden og tunnellerne, i køerne (med mange børn!), på museerne (med dårlig akustik!). De lukker effektivt ned for støjen, uden musik i lader de nogle stemmer kommer igennem og med musik kan den nydes, mens man kører i undergrunden!
Jeg blev ikke nær så "hjernetræt" på denne tur. De bliver en fast del af min håndbagage!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar