fredag den 1. november 2013

Hold da helt ferie...

Jeg har været på tur med manden...
Vi var i London fra søndag til torsdag. Boede ude i Bayswater.
Det var en tur præget af stormen, døbt St. Judes efter dagen den landede i England.
Og det var en særdeles urolig landing i Gatwick søndag middag...
Om natten lyttede vi til vejrets rasen. Det buldrede og klaprede omkring os.
Mandag oplevede vi infrastrukturen i London i kaos. Køer alle steder og togførere der ikke kunne nå frem til togene!!!!
Tirsdag var Kew Garden lukket pga. reparation af skaderne.
Men bortset fra det.... var det en god tur med mange fine oplevelser.

Det var min fødselsdagsfestalternativtur...
Og jeg fik min  fødseldagsgave fra Erik, da vi fandt de hovedtelefoner jeg ønskede mig: Jeg havde prøvet et sæt Bose QC15 hos John Lewis. De har aktiv noise cancelling. Noget jeg har brug for i støj/dårlig akustik pga lydoverfølsomhed/høretab/Meniere.
Det lykkedes at få et sæt til 190£! Ja, de kan fåes på nettet til 2000kr, men det var især på turen jeg havde brug for dem. Og jeg er så glad for at bruge dem.
Jeg slappede af både i undergrunden, på museerne og i div. køer med utålmodige børn..... Tog hovedtelefonerne på og brugte enten kun støjdæmpning eller nød musik, mens verden larmede omkring mig! Pragtfuldt!
Pyt med at jeg ligner en aldrende teenager... Som Erik sagde "jeg kan altid finde dig og dine hørebøffer i mylderet!!"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar