torsdag den 7. november 2013

Jeg kan heller ikke kantstensparkere...!

Mine evner i tredimensionel beregning er stærkt udfordrede, når jeg skal regne ud, hvordan bogstaverne i kanten skal vende!
Jeg kan vende og dreje projektet i hovedet indtil det nærmest er blevet 4-dimensionelt!
Så efter brug af moderne teknik til at tegne/designe mønster ...


tages et styk lavpraktisk, u-teknisk "hjælpemiddel" i brug!

Ja..

Et stykke papir med skitse af sjal og tekst og tekst på bagsiden..

Så jeg kan vende den om og se hvordan bogstaverne vender i virkelighedens verden!!!!!

2 kommentarer:

  1. kun en ting at sige: dybt imponeret!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker, Lilli. Ville bare vise at jeg ikke er nogen superteknisk3dimensionel hjerne... bare helt almindelig!
      Mvh. Anne

      Slet