fredag den 3. januar 2014

Fagre nye verden / Trold kan tæmmes!

Det er ingen hemmelig i min nærmeste omgangskreds, at jeg har snerret, bandet, hvæset, brokket mig over min bærbare computer udstyret med Windows 8.1 styresystemet...
Som slet ikke ligner Windows 7 på den stationære pc.
Jeg startede ellers optimistisk ud med den...
Tænkte "jeg er glad for ikoner osv. på min mobilos"! (GalaxyS4)
Men det gik slet ikke, som forventet/håbet... Jeg kan stadig ikke finde rundt i systemet...
Men på Computerworld læste jeg en guide til at ændre indstillingerne i computeren.
JUBIIIIIH!!!!
Nu har jeg sørme fået mit skrivebord tilbage....
Jeg kan finde min billeder og dokumenter...
Jeg kan lukke min computer fra startknappen...
Jeg har skiftet skærmbillede,- bare fordi jeg kunne....
Jamen, jubelen vil ingen ende tage!

Tænk... jeg tror ligefrem jeg kommer til at synes om min bærbare pc!


2 kommentarer:

  1. Den tror jeg da, at jeg må nærlæse lidt på, da min arbejdscomputer også er windows 8. Syntes det er megatræls.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis den er opgraderet til 8.1... så er det bre at følge anvisningen.
      Jeg printede udog sad med papiret foran mig! Jeg skal have det ind med teskeer!!!!!
      EDBhilsner Anne

      Slet