søndag den 26. januar 2014

Ravelry 3.0 Diagrammer er lagt op.

Det kan vist kaldes en dag på kontoret!
Så fik jeg mønstret til Garnnøglesjalet rettet til og lagt op. Med kommentarer fra Angelika blev det tyske passet lidt til.
Og med hjælp fra den mere internationalt vante del af familien har jeg forbedret strikkevejledningen.
Både den danske og den nye engelske. Der er kommet flere fotos på og opbygget mere i "trin for trin".
Jeg har lagt den nye ind under fanen Strik sjaler i mønsterstrik... Overvejer om den engelske skal ligge her eller bare lægges ved de kommende mønstre...
Kom endelig med kommentarer!!!!

Og så er jeg begyndt at pusle med et sjal for kniplepiger. Der skal være et knipleskrin/bræt midt på.
Min frihåndstegning kræver en hel del tilpasninger!!!
Det arbejde bliver ind i mellem Domino strik og HÅNDBOLD!!!!
Jeg skal da tihvertifald heppe i eftermiddag!
                         PS. Batteriet er til Musen... ikke til mig!

2 kommentarer:

  1. Tillykke med din debut på Ravelry. Det er super flot at du nu laver opskrifterne på flere sprog.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg synes, det er så spændende at nå så langt "uden for sognet"!
      Håndboldpausehilsner.... (uha det er da ikke godt...)
      Anne

      Slet