tirsdag den 28. januar 2014

RØD... Alfarød m.fl. på lager!

Jeg har jo også været på "garnudsalg"...
Jeg har været på Garnudsalg s webside og bestilt OG modtaget GARN!!!
Og to lækre karameller ;-)

For snart længe siden var jeg i nød og efterlyste Alfarød.
Nu har jeg en hel cone, sammen med to nuancer rød mere.
Og en flødeskum og antracit i uld.
Længst til højre er to også hvid/grå i uld/bomuld.
Jeg har planer...
Et sjal i flødeskum og antracit i højlandsuld og et andet i uld/bomuldsblandingen.
Har et par mønsterideer, der skal plottets i excel først -
Men man skulle jo nødig begrænses af fibermangel!!!!!

2 kommentarer:

  1. Skønne farver du har fået indkøbt. Spændt på at se hvilket sjal der nu kommer på pindene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de røde er skønne... Enten til pjank eller i mindre doser! Men hvis man skal kunne bruge et sjal til pænere brug, synes jeg bedst om de afdæmpede.
      Fortsættelse følger, Annelise!
      Ting tager tid og strik tager lang tid.
      Anne

      Slet