mandag den 3. februar 2014

Springtur..

Vi kørte en tur i solskinnet... manden og mig.
Stak af fra støvsuger og andre fornuftige gøremål og nød solen, lyset og den blå himmel.
Vi kørte ud til kysten.

Besøgte Thorsminde og campingvognen.

Der skal noget genopretningsarbejde til før campingsæsonen kan skydes igang.
Med forhøjet vandstand og deraf følgende blød undergrund i sandjorden har "Bodil" og den efterfølgende storm skubbet og vugget vognen ned fra fliser og opklodsning.
Og vores fortelt-gulv forsøgte at sejle væk....
Det skal vist fortøjes på en anden måde!
Vi var nu ikke de eneste med problemer.

Naboen foran os skal også have vogn og gulv genetableret....

Der stod stænger fra et "forfløjent" fortelt et sted og et andet sted var to vogne helt skævt "afmarcheret"



En tur på havnen gav fisk med hjem til fryseren.

Med solen i ryggen kørte vi hjem til kaffe og TV om en "ny regering" .....

2 kommentarer:

  1. Dejligt at vi kan mærke de lyse dage allerede.
    Jeg blev meget inspireret og meget klogere på kanter, da jeg læste længere ned i dine indlæg, tak .

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg nyder, at dagene er mærkbart længere, Pia.
      Det glæder mig, at du har udbytte af bloggen. Det er altid dejligt med kommentarer. Udfordringer, forbedringer og spørgsmål er også velkomne.
      Solskins-onsdags-hilsner. Anne

      Slet