fredag den 14. marts 2014

Håndarbejdsmesse i Middelfart

Tidligt op og af sted!
Morgendisen hang lavt over landskabet.
Første stop hos vores datter. Så havde jeg chauffør resten af turen.
Kl. 9.15 landede vi på en allerede godt fyldt parkeringsplads ved Lillebæltshallerne.
Ind og nyde alle de mange stande med noget for øjnene og inspiration til hænderne.


Der var en lille udstilling om knipling.- Her mødte vi sørme en hjemmefra.



Midt i salen var udstilling med værker over temaet "Strik, der tér sig".




Projekt Puttetæpper havde en velbesøgt hjørne.



Historicum har altid flotte dragter og stoffer udstillet.


Og på en væg hang nogle flotte patchwork tæpper.
Jeg faldt først for den blå, den var syet af rester fra et andet tæppe.




Ved siden af hang flere i Japansk Foldeteknik.
Den teknik havde jeg brugt til fars og mors tæpper.




Her fik felterne en grafisk virkning.


De var så smukt syet.

Efter et par timer var jeg godt mæt af indtryk og snak med en masse dejlige damer.
Jeg mødte også to fra "Blogland". Det er altid sjovt at se folk og snakke rigtigt sammen.

Frokosten blev indtaget i Kolding storcenter.
Efterfulgt af lidt shoppen rundt....
Den der Lumix TZ60.... var lige kommet ind hos Japan Foto....
Og så kom den lige med mig hjem!

Nu er den opladet og klar til brug....
Det er jeg spændt på!

4 kommentarer:

  1. Det var hyggeligt at hilse på dig og få sat et ansigt på :-)
    Og nu har Japan Foto udsolgt af TZ60 - ih hvor skal vi lege :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror han havde en god dag på arbejdet inde hos Japan Foto! Jeg er så spændt på at tage mit kamera i brug...
      Legesyge hilsner Anne

      Slet
  2. dejlig weekend og held og lykke med dit nye kamera ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Pia. Det blev en indholdsrig weekend! Og jeg er igang med kameraet... jeg tror det var et godt køb.
      Søndagshilsner. Anne

      Slet