tirsdag den 25. marts 2014

Sikke en solnedgang....

Jeg kiggede helt tilfældigt ud af vinduet, da vi havde spist...

Det syn måtte jeg da forsøge at indfange.

Ind efter det nye kamera...
Indstille på knapperne...


Forsøge fra flere vinkler...

De smukke blomster i Mirabelle træet kunne jeg ikke stå for.



Somme tider går det for hurtigt!

Måske vi skal kalde det for billedkunst?



Jeg må hellere fortælle at jeg er "dampet af" efter gårsdagens frustrationer.
Indtil videre opfører mobilen sig pænt...

Da jeg havde fået alle apps mm. på plads, gik jeg en tur i solskinnet og nød alt det grønne...

I plænen ved stien er sat et hav af løgplanter.
Det smukkeste syn lige nu.





Hvidtjørnen stod og duftede ...





Med himlen bagved....







Selv en Fandens Mælkebøtte bliver budt velkommen nu....

Efter sådan en gåtur kan man ikke være sur længere!

4 kommentarer:

  1. Nej, det er svært at være sur i så godt vejr.
    Det lader til, at TZ60 har bestået den solnedgangsprøve, som TZ40 dumpede på - jeg har slet ikke set nogen selv, der var egnede til fotografering siden det blev købt. Tak fordi du tester det for mig ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er glad for TZ60! Jeg synes det har en fin farve gengivelse af både blomster, fugle og solnedgang. Selv fejlskud bliver interessante....
      Kunne måske ønske at zoom funktionen var lidt hurtigere, men det er småting.
      Jeg havde i hvert fald en smuk travetur i nærområdet.... hvad de andre fodtusser tænkte om mig, stående i paparazzo stilling for at få de rette billedvinkler, det kunne jeg da ikke tage mig af... Jeg havde det sjovt!
      Paparazzo Anne

      Slet
  2. Så skønt Anne!!!! Nu fik jeg altså hjemve til dejlige Danmark :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal da være så hjerteligt velkommen!
      Hvordan går/gik din udstilling??
      Forårshilsner. Anne

      Slet