lørdag den 5. april 2014

Knipletræf i Hjallerup

Vi tog på langfart...Mormor, manden og mig.
Jeg havde en lille lap papir med teksten "Nordjysk kniplemesse i Hjallerup Kulturhus".
Det havde fælles interesse, mormor knipler og jeg strikkede jo sjalet med Kniplepigen til hende og et til mig selv med Kniplebrædt og pinde på. De skulle da luftes! Jeg fik også mange roser med på vejen,- af både gæster og standholdere.

Men jeg troede faktisk ikke, der var noget Knipletræf.

De er heldige, at kniplepiger snakker sammen ellers tror jeg ikke, der havde være så mange gæster.

Lige her var der god plads, men der var en lind strøm ind af døren...


Det er det dårligst promoverede arrangement, jeg har oplevet til dato.
For der stod ikke noget på Kulturhusets hjemmeside før få dage inden arrangementet.
Og da jeg Googlede fik jeg noget fra 2011 eller henvisning til en ikke eksisterende hjemmeside.
Det er bare ikke OK i 2014. Vil man have publikum og hjemmeside, så skal det ajourføres, så det er aktuelle nyheder, der kommer frem og ikke noget fra 2011.
Så kom jeg lige af med et surt opstød!


Vi havde en rigtig god tur trods kedeligt regnvejr.



Kulturhuset var fyldt med flotte stande med og om knipling.


Der var gamle kniplinger...







Det var udstillet kniplinger fra andre lande.



Og knipleudstyr i mange størrelser.



Alle havde gjort meget ud af at gøre standen indbydende (fristende), som her hos Karelly.


Vi sluttede rundturen med en kop god kaffe og fik snakket lidt.
Jeg nåede også at snakke med flere, der læser med her. Det er bare så hyggeligt at møde folk!


Vi havde været tidligt oppe og sulten meldte sig.
Det blev til sen frokost hos Jensens Bøfhus i Skalborg.
Afsluttet med en Irish Coffee til Mormor og mig, Chaufføren fik Kaffe!
Mætte og trætte kørte vi hjemad.....

2 kommentarer:

  1. Det virker noget fjollet ikke at opdatere en hjemmeside med aktuelle begivenheder, men som du siger, er det godt, at 'folket' taler sammen, så.
    Det er bare så superfedt at have chauffør på, kan jeg absolut også skrive under på :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg bliver altså irriteretarrig, når man ikke gør en indsats for at bringe oplysninger ud til folket... Det er vel hele ideen med en hjemmeside... Hvem skulle ellers komme til arrangementet, hvis man ikke vidste, det var der???
      Min indædte websurf og en god chauffør gav en god tur! Det er bare en tryghed/behagelighed at være to i bilen med et kørekort i tilfælde at træthed eller sygdom.
      Må vi få mange gode ture med vores chauffører, Ellen!

      Slet