tirsdag den 15. september 2015

Fra Læsø og sol til Holstebro med regn...


Det har da været en brat omvæltning ... sådan vejrmæssigt at komme hjem igen.


Regnmåleren fortæller sin historie om hidsige byger..
Og vandmængderne på vejen advarede om risiko for aquaplaning i går aftes, da jeg kørte ind til byen.

Jeg skulle til møde i Seriøst Strik - for sjov.

En inspirerende forening med plads til en pralerunde, hvor vi viser vores nyeste strik frem...

Jeg havde 3i1 og Isbjerg med...

Andre strikker til deres børnebørn


eller til Neonatal afdelinger...


Jeg var helt fascineret af de små bitte huer til små bitte mennesker...

Der bliver også strikket små tæpper og hæklet Sprutter...


Hygge og snak over strikketøjet er der skam også tid til...


Vi mødes en gang om måneden... Se mere om foreningen under linket oven for.

Nu glæder jeg mig til en hyggelig weekendtur med foreningen...
Der bliver helt sikkert tid til strik og snak og strikkesnak!!!

8 kommentarer:

  1. God weekendtur til jer, det må være dejligt at være en del af et sådant fællesskab :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Lene. Det er en spændende forening startet af Hanne Pjedsted. Der er afdelinger flere steder i Jylland. Og de er også inviteret med på weekend. Så nu er jeg spændt på at møde dem...

      Slet
  2. Den slags weekender er skønne - jeg skal også snart til sådan en, og jeg glæder mig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er oplivende at være sammen om samme interesse. Rigtig god tur til dig, Ellen.

      Slet
  3. Åh hvor lyder det hyggeligt - god tur til jer alle :-) her er vi klar til tøsetur til skønne Fanø :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Lilli... og rigtig god tur til Fanø i godt selskab!
      Jeg er spændt på at mødes med strikkerne fra de andre dele af foreningen.

      Slet
  4. Der laves mange fine ting i Holstebro afdelingen - eller også er I bare bedre til at få taget billeder og lagt op på siden ;-)
    Jeg glæder mig rigtig meget til weekendturen.
    Den her weekend står det på Fanø Strikkefestival. Jeg har først i går fået mulighed for at komme derover. Vi måtte aflyse en anden aftale med nogle venner, for Steen havde glemt, at han har et undervisningsjob på lørdag. Så jeg tager til Fanø. Så må vi se, om jeg kan få billetter til et par workshops.
    Jeg har aldrig været til det før.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en stor gruppe og Ritta har fra starten været rigtig god til at tage billeder og lægge dem ud allerede samme aften.
      Jeg ser frem til weekenden og til at møde dig.
      Det bliver da spændende at komme til Fanø. En smuk ø i vadehavet. Jeg var der i 2013.
      Der var meget at se på... men også frygteligt mange mennesker. Det var en fordel at tage på sightseeing og udstillinger fra morgenen af... for senere var det svært at komme til.
      Det spændende var at se alt det strik der blev flashet blandt alle deltagerne overalt....
      Rigtig god tur...husk nu at tage masser af billeder!

      Slet