onsdag den 9. september 2015

Riller oppe og nede....


Jeg fik samlet masker op i halsudskæringen.
Strikkede retriller...
Og strikkede to masker sammen i hjørnerne på retpindene.
Lukkede af i vrang.


Synes faktisk den halsudskæring blev meget bedre..

Passer fint sammen med helheden...

Synes den nederste kant har tendens til at rulle...


Den får da også 4 retriller...


Nu er jeg faktisk ret godt tilfreds med trøjen...




Jeg strikkede to masker sammen nogle gange ved "sidebenene"

Så den sidder pænt til over hofterne.

Tid til en tur i vaskemaskinen........



8 kommentarer:

  1. Hvor er den flot til dig. Og det med rillerne gør slet ikke noget

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Merete. Jeg kan også godt lide rillerne... synes det samler hele trøjen. Nu skal den lige tørre. .. så håber jeg den passer!

      Slet
  2. Den er altså blevet virkelig god til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Lydert. Jeg er spændt på om vasketuren lige gør den "helt rigtig".

      Slet
  3. Endnu en flot bluse. Hold op hvor får du strikket meget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mage tak, Bodil. Ja... det går for hurtigt... jeg skulle måske sy lidt patchwork ind i mellem. ..

      Slet
  4. Retrillerne gør forskellen. Super.

    SvarSlet