torsdag den 25. august 2016

Jeg glæder mig til at komme på museum! Der er Knitted Art To Wear...

Nu er årets vandreudstilling på Holstebro Museum.
I morgen fredag d. 26.8.2016 kl 13-16 er der strikkecafe. Det fungerer samtidig som udstillingsåbning; Karen Sandager kommer og fortæller om foreningens arbejde. Næste strikkecafe er d. 4.9.2016.
Museet har en dejlig lys og indbydende Café... det glæder jeg mig til.
Ses vi?????????????

Dagbladet Holstebro havde en artikel om forening og udstilling.
Se billeder fra ferniseringen på Industrimuseet i Horsens d.11.3.2016 og læs mere om foreningen HER.

Jeg er med i 'Seriøst strik -for sjov'. For jeg kan lide at strikke. Jeg kan også lide at eksperimentere ind imellem. Og i foreningen er der inspiration og udfordring at hente efter behov. Vi kan også lide at strikke karklude; det kan bruge til at afprøve nye mønstre...
Vi var på Torvet til WWKIP (World Wide Knit In Public day) En kølig og blæsende fornøjelse. Så til sidst rykkede vi ind i Kaffeladen.

4 kommentarer:

  1. Vi ses desværre ikke - er på vej til Sverige på det tidspunkt, men det lyder hyggeligt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da ærgerligt, Ellen! Jeg er sikker på at det bliver hyggeligt.
      Men jeg kan godt se, at det er svært at konkurrere med Sverige!

      Slet
  2. Næh det gør vi ikke. Jeg bliver nødt til at passe mit arbejde, og skal jeg være ærlig, så ville jeg ikke dukke op alligevel. Der er alt for langt. I vores område er der mange andre fristelser, der er svære at vælge til og fra, når man hele tiden har for lidt timer i døgnet.

    SvarSlet
    Svar
    1. En skam, Pia. Kunne have være hyggeligt! Men ja, der er lidt langt fra dig til mig. Vi må få det bedste ud af vores lokalområder... mens vi prøver at få døgnet til at slå til.

      Slet