onsdag den 7. december 2016

7. dec. Hygge og Hyggevams lagt til tørre


Stearinlyset er brændt ned til 7...

Det er bare helt udhulet.
Jeg bliver nødt til at skære kanten af.
Noget jeg helst undgår.
Jeg kan godt lide at se på den naturligt smeltede bløde kant!

Der var to finsk lakrids stænger i pakken!

Mens jeg passer kalenderlyset passer Erik sin skrabekalender.

Støvlenissen havde leveret et Spangsberg marcipanbrød...




Hyggevams er endelig færdig.
Jeg købte gulvplader på tilbud for længe siden. Nu skulle de i brug.

Trøjen blev lagt ud på gulvet...
Nåle i omridset.

Alle maskemarkørerne er mine indtagninger i ærmer. De blev fjernet, da jeg fik hæftet de få ender der er, når man strikke top down.

Omridset at trøjen

Ideen er, at jeg vil se, hvor meget den ændrer sig efter vask.

Den blev mindre...


Jeg sat nåle i, så den kunne komme i facon...


Nu ligger den og tørrer.

Glæder mig til at hygge mig i min Hyggevams.

8 kommentarer:

  1. Det var da en ret smart måde at gøre det på - der er noget mere hold i de gulvplader, end der er i de madrasser, jeg plejer at bruge :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jeg har set andre bruge de plader børnene leger på... Men kan bedre lide den ensfarvede baggrund! Nemt. Fleksibelt. Kan placeres, hvor der er plads.

      Slet
  2. Dejlig dag du der har haft. Her knækkede det udhulede lys hos mig knækkede selv af ;-)
    God ide mht. til din trøje efter vask.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mit ville nok også have brudt sammen til sidst... men så harvede jeg jo ikke styr på dagene; meget vigtigt! ;-)
      Tak. Det er ikke sidste gang jeg bruger den ide.

      Slet
  3. Hold da op en god ide med omrids af trøjen Du er da også grundig er du
    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Jeg kan aldrig huske min måltagning før vask, og en tegning er ikke det samme, som at se det 1:1! Faktisk var jeg overrasket over effekten af garnet på nålene, det var egentlig for at jeg kunne fotografere det... nålene var usynlige! Knus.

      Slet
  4. Hej igen
    Dette er en test af tastatur ! Og nu virker det igen
    Tak for hjælpen

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsasa! Godt dit tastatur blev sig selv igen...
      Velbekomme

      Slet