lørdag den 25. februar 2017

Fredag på Ferie-messe i trippe-tempo...

Der er halv pris på Ferie for Alle for 60+ om fredagen.
Det kunne mærkes på tempoet...
Ja... jeg er nu ikke sikker på, at det går hurtigere med småbørn og klapvogne!
Jeg har kun været der med rabat!

Der er  mulighed for et prøvedyk...
Erik delte erfaringer med instruktøren...

Der er simpelthen mere end jeg kunne rumme.
Og vi var ikke i alle haller!

Morten Hilmers foredrag om Nordisk stilhed var spændende og billederne aldeles skønne.

Der er en tur med Digital foto.
Det er nu et niveau over mine rejseplaner...
og flere niveauer over mine ambitioner for fotogrej.

Min ønskeseddel er snævret ind til opsparing til Canon G7 X2 eller Lumix LX10 eller Lumix LX100.
Valg mellem vippe/touchskærm, blænde, søger eller sensor!

Jeg var ikke oppe på de brædder!..

Men jeg prøvede en el cykel for første gang. Det var rigtigt dejligt. Men selv med messe rabat er 11-12.000 pænt mange penge!

Der kom en brochure med hjem til nærstudier sammen med en blanding af rejsepapirer....

Berlin med Rød billet; Erik fandt ud af at der er god plads i bussen.
Tur til Telemark, Setesdal med teltvogn
Dagsture til diverse mål i Danmark...

Mulighederne ligger åbne...

Jeg har vasket de seneste karklude.
Der er nogle mønstre, jeg ikke gider mere.
De vrider sig i vask.

De enkleste er de bedste...
Og de mest afslappende at strikke!

8 kommentarer:

  1. Dejligt at få noget inspiration og vide, at mulighederne er der - også selvom noget er udenfor rækkevidde, ikke? Halv pris er sørme også en sjat, men alting afhænger jo af udgangspunktet ;-) Kludene er afslapning ind imellem det andet og så er det nu rart med dét, der bare køre lige så stille af sig selv :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Altid godt med inspiration og rejsedrømmeri...
      Det var ret sjovt at betragte de besøgende ved de forskellige stande... meget forskellige udgangspunkter😉
      Kludene er ren meditation😇

      Slet
  2. Jeg vrider mig også i vask - men det er for at skrubbe mig selv på ryggen ;-)
    Rejsedrømme er godt at have, men det er en elcykel faktisk også ... Ens aktionsradius bliver en hel del større.

    SvarSlet
    Svar
    1. Morgengymnastik i badet ;-)
      Ja, jeg skal have forsket lidt mere i elcykler... jeg har solgt min gamle cykel: den stod bare i skuret! Jeg er blevet glad for at gå, men jeg kunne tænke mig valgmuligheden og rækkevidden ved med cykel.

      Slet
  3. Han håbet at se Erik i bølgen blå !
    de to grønne i højre side er rigtig pæne
    Hvordan har du lavet den øverste grønne ? Vævestrik ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mon dog... Vi så mest børn i poolen.
      Den grønne øverst er bare 1 pind ret og vrang, 1 pind ret..... Så den er ikke ens på for/bagside. Men dejligt afslappende at strikke!

      Slet
  4. Hyggeligt med ½ pris arrangementer, trods de store mængder besøgende og indtryk, forstår godt det kan blive for meget.
    I år skal jeg igen på ferie med yngste, denne gang bliver det ed begge børn og børnenes far, jeg er med til at afhjælpe her og der, for med en på 15 mdr. og en på 2 år og 9 mdr., så der bliver nok at se til ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bruger mine støjdæmpende Bose hørebøffer til den slags, selv om folk kigger noget! Men så kan jeg klare støjniveauet...
      Det lyder mere som en arbejdsferie ;-) Det skal nok blive hyggeligt. Det er godt at være flere om det, når det er den aldersklasse.

      Slet