tirsdag den 25. april 2017

De lover bedre vejr fra i morgen.....

April slutter af med et vejrmæssigt rabalder!
Jeg synes, den har været blæsende og kold det meste af tiden!
Gåture er det ikke blevet til meget af.

Jeg tog også bilen ind til byen...
Heldigvis!

For da jeg skulle hjemad fik jeg en forrygende haglbyge....

Det blev helt hvidt derude...

Havemøblerne er blæst i uorden...

Vandet siler ned ad ruden...


Der et koldt for både blomster og fugle.

Jeg havde været ude og fodre.


Og havearbejdet får lov at vente til mildre dage..


Heldigvis tøede det relativt hurtigt.

Tyrkerduen forsøgte at få fodfæste og finde ind til maden på brættet...


De lover bedre vejr fremover... i hvert fald lunere...

Det satser jeg på!
For jeg har aftaler om tøsetur med Gitte og kulturtur med min rejseveninder.

Og det er altså sjovere at være på tur i solskin og tørvejr!


Aftenhimlen prøvede vist at undskylde for dagens grå skyer!

6 kommentarer:

  1. Jeg kan nu godt lide det lunefulde aprilsvejr, selvom det indimellem er lige lovlig råt ;-) Så bliver man så meget desto gladere for at solen skinner :-) Sjovt at følge dit arbejde med omforandring af trøjer, det er så stort et arbejde at strikke, at der helt klart må gøres noget, hvis en trøje er for stor :-)
    Du er også en god fortaler for folk med hørehandicap - du er god til at beskrive, hvad der er i spil. Ha en dejlig onsdag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Afveksling er forventet i april, men ikke så meget!!
      Ja, det er en spændende udfordring at få de trøjer tilpasset.
      Tak. Jeg vil gerne fortælle, hvordan det kan opleves med et høretab... der er jo mange varianter, men udfordringerne ligner hinanden.

      Slet
  2. Jamen det passer jo fint - vi kommer hjem på fredag, så må vejret gerne blive til havevejr :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. God timing... hvis de forudsigelser holder!!!

      Slet
  3. Satser på, at du har ret mht. vejret. Nøj, hvor vi trænger til lunere vinde!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg satser også! Mentalt er vi klar til, at det SKAL være forår og lunt.

      Slet