tirsdag den 25. juli 2017

Forstykket med en fin halskant...

Jeg skulle lige se, hvordan faconen blev på forstykket, inden jeg begyndte på halsudskæringen...

Målene holder!

Helle havde sendt et nærbillede af hendes halsudskæring; den er fin og uden "takker"!

Jeg fik også tilsendt link til fremgangsmåden....
Det er Hanne Pjedsted, der har lagt det på sin blog...

Det skulle da prøves...

Og jeg er godt tilfreds med resultatet.

Ærmegabet blev reguleret  ift. de ekstra masker: Lukket for 7-5-3-1-1-1-1-1.
Altså 20 masker i stedet for 16.
Og så har jeg 2 masker ekstra i hver side resten af vejen op, for at have lidt med plads!


Så vidt, så godt....



Tid til en gåtur...
Billederne er fra en tur forleden..
Jeg fik øje på sommerfuglen, der flaksede rundt mellem blomsterne.
Først kunne jeg ikke komme tæt på...
men efterhånden fik jeg lov at komme nærmere..

Og til sidst kunne jeg klare dette med min iPhone 6+

Fascinerende væsen....

2 kommentarer:

  1. En meget flot halsudskæring. Det er en af mine udfordringer, jeg kan ikke have noget der sidder for stram der, ej heller bare ligger til, så der er store krav til dette både ved køb og hjemmelavet.
    Dejligt billede af sommerfuglen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så fine en udskæring, Karin. Både aflukningen og formen. Jeg kan ikke have en udskæring, der går op på halsen. Denne er vist passende dyb.
      Tak. Det var sjovt at komme tættere og tættere på... der er jo ikke zoom på mobilen😉

      Slet