torsdag den 23. november 2017

Blomstersjalet..

Det er altså skønt at se, hvordan farvespillet udvikler sig...

Jeg vikler magiske nøgler, så det er helt tilfældigt, hvordan blomsterne kommer til at se ud.
For selv om jeg vælger farverne, sker forskydningerne ved at omgangene bliver længere og farveforløbene derfor forskellige.

Her har jeg lagt sjalet oven på mit, for at få et indtryk af virkningen med kant på...

Kanten bliver dog lidt anderledes.

Dels er der andre nuancer i sjalet....
Dels bliver det med koksgrå/grafit i stedet for sort.

Sjalet skifter udtryk alt efter belysning...
Her i koldt gråt morgenlys!

Jeg skal strikke 15 rækker blomster...
Altså to rækker mere...

To be continued....

4 kommentarer:

  1. Det at følge dit arbejde med dette blomstersjal er så spændende, se farvespillet.
    Glæder mig til at se det på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så spændende at se sådan et projekt vokse.. og siden folde sig ud, når det bliver klippet op!
      Jeg glæder mig til at se det færdigt. Synes det er nogle spændende farver, der er valgt.

      Slet