onsdag den 21. februar 2018

Kontraster...

Manos del Uruguay er et tyndt og lækkert garn.
Kontraststykket har en lettere struktur/følelse end den mørke del.
Silke Alpaka falder mere tungt. Giver sig på en anden måde.

Jeg er storforbruger af de maskemarkører...

De angiver omgange og ind/udtagninger, så jeg kan se, hvor langt jeg er nået.

Uden for lyser vintergækker og erantis op på en grå dag.
Det er næsten et helt tæppe, men vores havearbejde har rodet lidt i løgene...

Inde er min fredslilje stadig i blomst.

Nu er der 8!

6 kommentarer:

  1. Sikke nogle smukke farve du har valgt at strikke den i.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Søs.😀 Jeg synes også, de spiller godt sammen.

      Slet
  2. Blusen kommer næsten til at ligne det lag-på-lag-på-lag med op til tre bluser af forskellig tekstur, der var så moderne for en snes år siden. Det var en sød mode, i øvrigt. Måske skulle man prøve at indføre den igen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den kan godt ligne lag på lag.
      Det var ret smart.
      Du kan da eksperimentere med det 😉

      Slet
  3. Maskemarkører er lykken, ikke kun til strikketøjet, Frida (22 mdr. meget snart) elsker at lege med dem ;-)
    I går plukkede Frida en vintergæk til hendes mor, dog kunne hun ikke forstå når hun pillede en krone af, vi så ikke kunne sætte den på igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Maskemarkørerne er jo næsten som hønseringe😉 Sjove at sætte sammen og lege med farverne.
      Hvor er der meget at opleve og opdage sammen med en lille pige. Når nu Lego kan samles, hvorfor kan blomster så ikke? Håber mor fik en vintergæk af Frida😊

      Slet