lørdag den 12. maj 2018

Siesta

I disse skønne sommerlige dage er det med at holde siesta.
Jeg holder mig i skygge og indendøre i de varme timer.
Jeg dur ikke til 23-25 grader.

Jeg dur til at strikke!
Og Siesta vokser frem.

Den er så behagelig at have på og jeg glæder mig til den er færdig.
Denne version bliver med lange ærmer...

Jeg har jo mere af samme slags garn...
(købt i 2015 i Garnudsalg)

Så er kan blive til et par stykker mere...
med 3/4 ærmer og kort ærmer.

Siesta er også tiltrængt, når der graves i haven..
Forberedelser til surbundsbed og nye planter langs hækken.

Utroligt så lidt, så hårdt arbejde ser ud af!!!

2 kommentarer:

  1. Den er også på min liste, nok med korte ærmer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov... Undskylder sent svar.
      Det er en god model til flere versioner. De lange ærmer er gode. Glæder mig til at den med 3/4 ærmer bliver færdig.
      God strikkefornøjelse med din Siesta 😃

      Slet