lørdag den 11. august 2018

Strik er godt for sjælen

Jeg strikker videre på mine Siesta bluser..
Det er ren terapi at strikke på en model, man er sikker på passer!

Jeg er godt tilfreds med denne kombi i farver og striber.
Nu skal der strikkes ærmer...

Imens sidder jeg over overvejer, hvad næste projekt skal være...
En rød julebluse? Lagergarn!
Mosaik cardigan? Garn købt hos Rasmilla!

Men så skal jeg til at tænke.. og det kniber det lidt med p.t.

Nå... der er til en Siesta mere i kassen!!!

6 kommentarer:

  1. Strik er bare den bedste terapi, jeg finder den indre ro. Da min mand, efter sit uheld lå på sygehuset og Reha klinik, blev det kun til karklude, men så havde vi jo også til et stykke tid.
    God søndag til jer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Strik er dejligt meditativ. Jeg har også en projektpose med karkludestrik i😉 til ventetid hist og her!
      Jeg har lige genoptaget arbejdet med et patchworktæppe, for at få lidt afveksling. Alt håndarbejde, der giver ro og fordybelse er rekreativt.
      Tak. Også god søndag til jer ☔

      Slet
  2. Hvis jeg en dag ikke kan strikke mere, så ved jeg simpelthen ikke, hvad jeg skal gøre, så jeg forstår dig så glimrende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mit strikketøj har været min redning flere gange. Jeg håber virkelig, at jeg kan strikke.. altid!
      Måske broderi.. hvis jeg ikke kunne strikke..
      Men strik er altså bare det bedste!

      Slet
  3. Strik er så afslappende/afstressende. Om det er en gentagelse, eller der måske er brug for hovedbrud. Det vigtigste er at vælge det, der lige passer til nuet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige nu er det gentagelsen, der vinder. Så kan hænderne arbejde, mens hovedet slapper af... Og drømmer om nye projekter😉 og nyt lækkert garn😍

      Slet