søndag den 23. september 2018

Kreativ Hobby Weekend i Messecenter Himmerland, Års

Jeg tog et egotrip til Års.
Kreativ Hobby Weekend i Messecenter Himmerland.
Trængte til inspiration og nye kreaideer.

Jeg ankom ved 10.15 tiden og da var der allerede godt fyldt op på p-pladsen.

Masser af gæster og de fortsatte med at strømme ind...

Jeg besøgte også messen sidste år. Da var jeg ikke så imponeret.
Men udstillerlisten i år var lang og med en god bredde for kreative interesser.

Jeg besøgte selvfølgelig Tille's dejlige stand.
De havde en workshop senere på dagen, så den kom jeg ikke med til.

Men jeg købte lidt broderi.
Jeg kan godt lide Pelse Asboes stil.

Og så fik jeg mine indkøb i den fine syede projektpose 😃

Jeg fik også en snak om orkis, knipling, strik (flere steder!), patchwork...

Og der kom da lidt mere med hjem..

Det hvide Easy Care er tiltænkt en norsk trøje (når jeg finder det mønster jeg vil strikke).

Jeg fik jo 10 nøgler garn hos Hobbii.dk og har ikke fået det til at køre. Er startet på flere projekter og har pillet op igen... uden at jeg kan forklare hvorfor jeg ikke er tilfreds.
For garnet er lækkert nok...

Jeg tror, det kan blive til en fin mønsterstrikket trøje.

Efter godt to timer kunne jeg ikke klare lydniveauet mere.. og gik ud.

Godt jeg nåede ud i bilen, for nu væltede regnen pludselig ned.
Det ruskede i bilen og der var hagl med i bygen...

Det stoppede lige så pludseligt og jeg kunne køre hjem.

Med udsigt til en smuk dobbelt regnbue.

4 kommentarer:

  1. Det er faktisk ret fedt med sådan et egotrip - jeg kan se lige hvad jeg selv har lyst til, og jeg skal hverken vente på nogen eller få småstress over, at andre skal vente på mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en helt anden oplevelse at gå rundt på egne præmisser. Jeg nød det..
      Det er nu også hyggeligt at være på tur med Gitte. Selvom hun går bare i caféen og hygger med en lydbog eller e-bog, går jeg alligevel ikke helt frit rundt.
      Det er to forskellige oplevelser....

      Slet
  2. Dejligt at komme ud og samle inspiration, og få lidt nyt med hjem. Jeg er ved at øve mig i at komme alene afsted. Det er nemlig mindre stressende, påvirkningerne udefra har jeg jo lettere ved at lukke ude, jeg har jo ikke lydproblemerne på samme måde som du, dog kommer der jo et tidspunkt hvor vi hver især er mættede af indtryk.
    Tak for turen sammen med dig i tekst og billeder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er en anden ro på, når man er alene af sted. Jeg slapper mere af og får snakket med flere.. Og så er det rart at kunne stoppe, når der ikke er plads til flere indtryk.
      Jeg ser frem til Strikkefestival i Remisen, Brande på søndag. Det bliver også et egotrip.
      Det er godt du kommer af sted og får nye oplevelser. 😊

      Slet