onsdag den 12. december 2018

Mit slumretæppe..

Jeg har skrevet om Gittes slumretæppe.
Hun er færdig og klar til at quilte sit.
Mit tæppe har bare ligget og ventet på ledige hænder.
Meget er syet af Gitte, når hun savnede beskæftigelse under besøg her.

Men nu kunne jeg endelig sy de sidste sting i midterfeltet.

Fæææærdiiiii....

Nej...
F...!!!!!!

Aldeles færdig.
Basta.

Planen er en ensfarvet smal stribe rundt .
Derefter en stribe af de små firkanter.
Og en bredere kant yderst.

Men det må vente, til jeg får lyst til at sy små firkanter sammen...

4 kommentarer:

  1. Det er også flot, og jeg forstår godt, hvis du lige skal tage dig sammen til at få lavet den ønskede finish :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Ellen. Ja, jeg tager lige en pw pause!
      Det er jo hyggearbejde og ikke noget, der skal være færdigt på en dato..

      Slet
  2. Det er fantastisk flot og ser helt tredimensionelt ud:-)
    Bliver smukt med en kant.
    Glædelig juletid!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Tina. Det er jo egentligt et meget simpelt design. Men det gør sig bare så godt.
      Jeg glæder mig også til at se det med kanter... Men det varer en rum tid!
      Også god jul til dig.

      Slet