onsdag den 13. februar 2019

Rastløshed fører meget med sig...

Først startede jeg på 2 to Dance af Bambus/Bomuld.

Det skulderstykke skulle prøves...

Det første blev for stort...
Det næste er bedre

Men så var trangen til en uldtrøje større og den dansede ned i projektkurven...

Mørke skyer kom godt i gang...

Og blev rubriceret som TV strik...

Fordi.. der var jo en cone mere i den petrol og det kunne gå fint sammen med en lys blå og en lys støvet grøn i Rimfrost fra Vintertid.

Udfordringer var bare, at den er strikket nede fra og jeg vil have den i Top Down.

Så masketallet fra Mørke skyer blev transformeret over i Rimfrost striberne.
Pudsigt nok går begge modeller over 6 omgange.

Samtidig kom Charlotte Kaae med info på bloggen om årets strikkebootcamp:
Rock din Raglan. på YouTube

Ja, det kan jeg godt se, at jeg kunne have gavn af...


Men nu strikker jeg altså på Rimfrost TD på min måde...

Jeg har leget lidt med en dybere halsudskæring..

Nu er den delt

Og også bare TV strik....!

Men striber rykker mere end skyer!

Så jeg har Rimfrost i hænderne foran TV indtil videre.....

2 kommentarer:

  1. Det er altid godt at have et strikketøj til enhver lejlighed.
    Mit mest ukomplicerede strikketøj bruges til snakkestrik. Til tv'et kan jeg strikke næsten alt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig.. Det er godt at have noget basis strik til forskellige anledninger. Jeg kan også strikke næsten alt til tv, men nogle gange skal det være hjernefri strik😉

      Slet