søndag den 23. juni 2019

Haven begynder at ligne en have!

Meter for meter er jeg nået rundt om græsplænen.

Jeg kan se, hvor jeg er kommet til hele vejen...

Endelig nåede jeg hen i det sidste hjørne!

De små kvædebuske er befriet for ukrudt.

Man kan se hvor plænen går til.

Hele vejen rundt!

Også foran udestuen er der ryddet op.
Området er blevet brugt som kuvøse for de stauder, jeg ville gemme, da hele blev lavet til græsplæne.
Nogle helleborus kan komme ud i de åbne områder..
Dagliljer ditto...
Kigger lige på hvad der ellers har overlevet! 

Næste step er nye planter.
Bunddække og sensommerblomster til at supplere med.


2 kommentarer:

  1. Jamen det er da så rart, at man aldrig næste gang er i tvivl om, hvor man var kommet til, da arbejdsdagen sluttede ;-)
    Det bliver så flot, når du bliver helt færdig (på flere måder?), og blomsterne kommer retur.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er praktisk og kunne se hvor man skal fortsætte arbejdet😉
      Det bliver godt, når jeg får suppleret op med bunddække. Nu flytter jeg rundt og deler stauder og så skal jeg på planteskole og købe ind!

      Slet