onsdag den 26. juni 2019

Hør no. 5 er på vej...

Jeg købte jo også garn til Hør no. 5 hos Hyggestrik

Jeg startede på den i campinghytten i Frederikshavn.
Og så kom den til at ligge nede i posen, mens no. 7 blev strikket!

Planen med no 5 var ar strikke icord kanter, men det rullede simpelthen alt for meget og jeg pillede det lille stykke op.

Det gav en lidt flosset tråd.
Så man fornemmer de fibre det flagrede med fra No 7.

Nu følger jeg mønstret og der er en pæn rib forneden...

Jeg er nået langt op på kroppen, men har glemt at tage billeder!

Gitte har også været KreaAktiv.

Hendes Stjernetæppe har fået kanterne syet på.
Pappet er taget ud og tæppet er nu klar til videre montering.

Det er altså bare flot med de stjerner 😍

2 kommentarer:

  1. Ja, det er et utroligt flot tæppe, Gitte har lavet. Sikke et arbejde ... så skrumper vores strikketøj ligesom lidt i sammenligning :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg beundrer hendes tæpper!
      Vores strikketøj er mere i afdelingen for brugsgenstande😉

      Slet