onsdag den 16. oktober 2019

Etapestrik og impulsindkøb...

Jeg strikker på
Søster Astrid, Cinnamon.

Etapestrik af de nederste dele op til ærmegabet.

Mørk grå, der skal kombineres med de lækre fed købt på Fur fra A Knitters World.

Det kan næsten kaldes "to på en gang"; først rib, så første del af udtagninger, derefter anden del og så lige op til ærmegabet...

Jeg har længe kigget på den denim blå, som jeg ville bruge til Søster Elise
Den er altså for kedelig!

Henrichsens Garnspinderi har ekstra åbent i efterårsferien...!

Afgang mod Skive.

Ind gennem porthuset, over gården, op ad trappen...

Deroppe under taget er der lagerudsalg.
Lækkert garn til gode priser og med lidt ekstra tilbud i ferien.

Jeg fandt da også lidt....

Bredt ud på gulvet...

Der lå nogle fed silke/merino i rodekassen...

De måtte med hjem...

Nu er der ny plan for Søster Elise..

Klar mørkeblå, hvid og den smukke turkise.

Den grå er tiltænkt Feather sweateren.

Den bløde sandfarvede er købt til Sandstone Cardigan

Jeg købte tre mønstre hos Sanne Fjalland i dag.
Købte dog ikke garn til Slipoveren Woodland

Det bliver senere...
Jeg kan godt lide alle de snoninger😍

Nå... jeg strikker liiiige Søster Astrid færdig først!


2 kommentarer:

  1. Sikke da en masse projekter, men dem er du garanteret færdig med længe inden jul :-)
    Jeg tror jeg ville løbe lidt sur i alle de snoninger ... måske ... jeg har faktisk strikket en sweater engang med vildt mange snoninger i, men jeg syntes ikke det var sjovt, kan jeg huske, men god fornøjelse med den!

    SvarSlet
    Svar
    1. Så hurtigt går det nu ikke! Og tit ændrer jeg planer undervejs...
      Jeg har altid været glad for flerfarvestrik og snoningsmønstre, mens hulmønstre/kniplingsstrik ikke er min kop te.
      Så... jeg får nok strikket Woodland på et tidspunkt.

      Slet