tirsdag den 22. april 2014

Som en sommerdag ved havet...

Den lune påskeøstenvind trak folk til Thorsminde.
Og at der var kommet sild trak lystfiskere til...

Så der var trængsel på parkeringspladsen...
og kunder til isbod og fiskerestaurant...

Hygge ude i haverne...
Autocamperne holdt på græsarealet ved kanalen

Folk sad med kaffe, mens lystfiskerne stod nede ved vandet og hev sild ind....







Jeg skulle ned på stranden...





Bølgebrus og skumsprøjt lokker....




Jeg er dybt fascineret af bølgernes færd ind mod stranden...




Vandtemperaturen er ikke til badetur... endnu...
Men vi håber på en rigtig sommer med mange badedage!





Så man kan sidde i læ ved høfden, mens bølgesprøjt køler huden...

Vi har da lov at drømme............

4 kommentarer:

  1. Ligger I fast ved Thorsminde?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja. Erik vil gerne fiske og jeg kan jo strikke hvorsomhelst!

      Slet
  2. Jeg har været lidt rundt på din blog for at læse lidt, siden du lagde en kommentar hos mig.
    Jeg har lagt ud med det der også er en del af min hverdag på godt og ondt. Naturen, høreapparater, camping, håndarbejde, knipling og lidt andet. Jeg vil gerne læse mere :-)
    Vi selv skal snart have campingvognen ud fra vinterhiet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til... Det er sjove omveje man finder nye blogs.... Kigger i listen hos de andre og finder nye spædende sider. Jeg glæder mig til at læse mere hos dig... Ser ud til at vi har flere fælles omdrejningspunkter. :-)

      Slet