torsdag den 27. juli 2017

På nåle.... og målene på min Lace... mens manden slider med hækken!

En sen aften...
Endelig færdig!

Rygstykket slutter med ribstrik over skuldrene...

Stykkerne blev skyllet op.
Og spændt op på måtterne.

Godt jeg købte to pakker, den gang de var på tilbud...
Nu kunne jeg bare udvide "nålepuden".

Her kommer målene på de enkelte dele.

Forstykket

Ryggen

Ærmet

Mine udregninger fungerer.
Delene har de mål jeg ønskede.

Det årlige "hækkeløb" skal også klares...

Erik har slidt ude i indkørslen...
Den er mega lang, når man skal klippe hæk... eller skovle sne!

Og der er tre sider med lige så meget hæk omkring haven!
Må vi bede om nogle dage med tørvejr?

6 kommentarer:

  1. Vi har også haft hundredevis af meter hæk der skulle klippes, og der arbejde, har altid været mit. Som årene er gået, har vi og naboen udskiftet hæk med hegn, så jeg har noget mindre at klippe. Jeg nåede at klippe vores hæk inden Sct. Hans, men inden jeg ser mig om, skal den klippes igen.
    Hvis du har observeret, at jeg ikke er i live på FB, så er det fordi, jeg har byttet det ud med så småt at begynde at blogge igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har heldigvis fået hegn på den ene side,Pia. Men det er en koteletgrund, så der er 5 sider! Og her er servitut på, at der skal være hæk... i hvert fald ud mod vej/sti.
      Ihh, hvorfor er du ikke dukket op i mit blogfeed? Du er ikke blevet slettet... det må jeg have gjort noget ved! Det glæder mig, hvis du blogger lidt igen😃

      Slet
  2. Hvor er jeg glad for at jeg nu om dage kun har en arbejdsløs elektrisk hækklipper :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Janne. Selvom manden hader at klippe hæk, vil han ikke undvære haven.... og så må hækklipperen altså findes frem...

      Slet
  3. Godt det ikke blev til en hæk på størrelse med jeres jeg fik, når jeg skal bede om hjælp for at få den klippet :-)
    Kan ikke huske hvordan vejret artede sig, kun alle de skybrud der har været siden sidste weekend ;-)
    God søndag til dig/jer

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er også de dag vi synes det er for meget!!! Og vejret fortsatte med regn... så der er ikke blevet klippet mere hæk..
      God søndag... måske vi får lidt sol i dag?

      Slet