onsdag den 13. december 2017

Jul = HYGGE

Dagen startede med et tordenbrag kl 6!
Og siden har det bare REGNET!

Så er det rart at kunne vende sig om på den anden siden og putte sig under den varme dyne.
Og give sig god tid til morgenkaffe og kalenderpakker.
Det er spændende at se, hvad te kalenderen byder på...

Kalendernissen er en opfindsom fyr..

Meget fornuftigt med tandpasta til juletiden...

Teen var god, dog med meget kraftig kanelsmag.


Forleden fik jeg salt fra Island.
Jeg er jo svært glad for mit Læsø sydesalt...!
Men det er sjovt at prøve andre typer..

Dette salt er hårdere i strukturen og mere "rent" i smagen.
Læsø saltet er mere sprødt og blidt krydret.

Det islandske smager skam ganske udmærket på morgenægget..
Og det er godt med afveksling 😉

Teen var i øvrigt god.. lakrids og peppermyntesmag... god ved halsen!
Mmmmmhhhh...

I dag var der saltlakrids😋😋

Og så er jeg spændt på dagens te!!

2 kommentarer:

  1. Hvor er det hyggeligt med disse dejlige julekalendere.
    Te kalenderen byder på mange sjove overraskelser og med forskellige smags varianter. Titlen onsdag var noget med night, dog valgte jeg at smage den til eftermiddagsstund, den var så ikke den bedste efter min smag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi nyder der simpelthen!
      Te kalenderen er en positiv overraskelse. Der er flest ka' li' i... Jeg er åbenbart mest til frugtteerne..
      Jeg drikker mine om aftenen😉

      Slet