søndag den 18. marts 2018

Carla og mig...

Carla blev tør...
Og damppresset...

Og taget på

Jeg får skæld ud for sure selfies...
nu prøver jeg med smileys 😊

Halsekanten sidder bedre nu

Næsten ingen hylde!

Baglæns selfie

Målene holder
Den vejer 210 g

Let og elegant.
Lidt til den lille side efter min smag.
Når jeg står pænt og ikke flagrer med armene (hvilket er svært!) falder ponchoen fint.

Måske sådan en "gå i teatret" sag?


Note:
Er strikket rundt. Bedst at sy på maskine før klip i kant og hals.
Kanterne er strikket på p 2,5
Mønsteret er strikket på p 3,25 og det koksfarvede på p 3.

8 kommentarer:

  1. Super flot, det er utroligt hvilken virkning en gang vask og stræk kan gøre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Ja, det kan rette op på mange ting! Uld er et skønt materiale 💙

      Slet
  2. hej Anne,
    den er blevet rigtig god og jeg synes at størrelsen er fin. Jeg synes at når ponchoen er for stor, så ligner den overtøj og det kan nemt se ud, som om man er på vej ud af huset ;-)

    strikkeglade hilsner
    Angelika

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Angelika 😀 Jeg er enig med dig. Jeg kan godt se det... Men min putte-mig-i-ponchoen synes den er for lille. Måske jeg bedre kan finde ud af det, når det ikke er så forbistret koldt mere...

      Slet
  3. Hvor sidder den pænt på dig. En vask gør meget.
    Jeg skal nok ikke vælge denne model, jeg er så besværlig alting skal være meget lang ;-) - Det har jeg jo nævnt før (haha)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Karin 😀
      Jeg foretrækker også en lidt længere model. Denne er bare en anden stil 😉 og kan gå til lidt pænere brug

      Slet
  4. Flot er den, men heller ikke mig = for lille. Og for varm til at være til det du kalder pænt brug.
    Men det er jo dejlig nemt, når man kan lære af andres erfaringer!
    (Hilsen Ellen ... min iPad driller med kommentarerne :-(. )

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er s flot med det grafiske mønster. Men hjeg ærgrer mig over at den er så lille.. og at jeg er så kantet ;-) Med en tynd bluse under var den lige tilpas under til aftenen i musikteatret.
      Det er jo det fine ved blogland. Man lærer af de andres projekter. Noget dur og andet dur ikke!

      Slet