tirsdag den 22. maj 2018

Hvorfor er der ikke en knap for Havearbejde????

Mit smarte ur kunne selv finde ud af, at jeg var ude og cykle...
(Det er skønt med batteridrevet medvind!)

Og turen op og ned i gågaden blev også medregnet.

Jeg fik ros for indsatsen.
Det er jo altid dejligt!

Igår puklede jeg ude i haven.
Jeg flyttede xxx fliser. Rensede fliser. Plantede buske.

Og så fik jeg besked om at være mere aktiv...
Hvabehar????


Hvorfor er der ikke en knap for Havearbejde????

Jeg kiggede alle mulighederne igennem...
Synes aktiviteterne kan sidestilles med squat, armbøjninger, roning, dødløft, lunges m.m.m.!

Gad vide, om den ville registrere det, hvis jeg virkelig satte alle de valgte knapper til???

Nå... pyt.
Jeg kan se på haven, at jeg har været aktiv...
og jeg kan mærke det i hele kroppen!

2 kommentarer:

  1. Du skal være glad for dit ur kan så meget. "Glemmer" jeg at opdatere mit ur med mobilapp inden sengetid, eller "slukker" mit ur trods der er strøm nok bliver jeg ikke informeret. Gør den dette, kan den finde på at overfører data fra dagen før til dagen i dag. Det var for billigt.
    Dejligt du kan se resultatet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er faktisk glad for mit ur. Det er nummer to af slagsen. Denne gang Samsung gear fit 2 pro. Det fungerer godt. Holder 2 dage + lidt til.
      Det er med et glimt i øjet, at jeg skrev og ønskede en "haveknap". Taget i betragtning, hvor mange valgmuligheder for aktiviteter der ligger, synes jeg det var spøjst at få besked om at være mere aktiv!

      Slet