onsdag den 20. juni 2018

Pakker!

Jeg blev godt nok overrasket, da vi kom hjem fra byen og der stod en pakke... som en stor papkasse .. på trappen.

Flowr??
Ind og pakke ud..

Så bliver man bare rørt og glad helt ind i sjælen...

Nu står buketten midt på spisebordet.
Jeg nyder der smukke blomster og fine farver.


Igår kom en anden pakke...
Jeg bestilte nemlig det kamera jeg ønskede mig.
Panasonic Lumix TZ90 med 30x zoom, vippeskærm, søger, touchscreen, 4K... og mere jeg ikke kan finde ud af endnu!

Men nu kan jeg sidde her i lænestolen... som det ser ud fra min mobil... og "skyde" fugle helt derude ved <'erne

Mejserne er glade for fedtfoderet i glasset.

Solsorten forsøger også at få del i det, men kan ikke holde fast!

Blåmejsen kommer også.

Lige som sumpmejsen, men den har jeg ikke fanget... endnu!

De nye foderstationer er blevet godkendt og taget i brug.

Det tog en uges tid før de rigtigt blev accepteret.

Fedtkuglerne er blev meget populære.
Vi skal vist til Resen igen efter ny forsyning.

Nede på fliserne sidde kernebideren lige så stille og gumler avet om.

Vi får besøg af et par.
De er noget større end spurvene og farvespillet gør også at man får øje på dem.

Nu skal jeg øve mig i at bruge de nye funktioner i mit Lumix.
Det skal nok blive godt!

2 kommentarer:

  1. Jubiiiii Du blev overrasket !!! Jeg var i gemmerne og finde den præcise dato frem, for vores rigtige møde irl, indtil da var vi jo kun " venner" her på bloggen.
    4 år lyder ikke af meget men der er fløjet mange SMS igennem luften i de 4 år
    Det føles som om vi har kendt hinanden hele livet
    Min "søster" i Jylland
    Håber snart vi ses

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg blev overrumplet! Og overrasket! Tiden er fløjet lige så hurtigt som vores sms'er 😉
      Dejligt at have en "søster" i køwenhavn 😀 Håber også vi snart mødes igen

      Slet