søndag den 15. juli 2018

Forskellige aktivitetsniveauer...

Niveau 1: Strikketid, mens andre okser derudaf!

Yume vokser stille og roligt, mens jeg tager det roligt.

Niveau 2:

Faktisk er jeg lidt irriteret over at smarte ure ikke registrerer støvsugning og gulvvask som aktivitet!!!

Igår fik huset en ordentlig omgang og det er der da mere aktivitet i end at vikle garnnøgler!
Det er vel mænd, der laver programmeringen? 😉

Niveau 3:

Idag gik jeg over til købmanden.

Det er uhyggeligt tørt. Buske og træer står og sover.

Bladene er svedet af sol og vind.

Tørt løv blæser rundt som om det var efterår.

Der er kun få blomster på buskene.

Og kun lidt føde til insekterne.


Fluerne bider en, når man går og sveder.

Sommerfuglebusken  havde besøg!

Jeg ønsker mig sådan en smuk mørk lilla busk... når det igen blive vejr til at anlægge have!


Hjemme igen med indkøbene kunne vi lave aftensmad.
Boeuf Stroganoff med mashed potatoes.

Ydmyg servering... men det smagte sørme godt.

Eriks appetit en meget lille, så det er dejligt at se ham nyde maden.
Han har ikke ondt mere, men svært ved at gå ret langt. Det at sidde meget giver ikke naturlig træthed, så han sover elendigt og det er bare en ond cirkel af mange faktorer!
Håber det snart vender til mere fremgang...


4 kommentarer:

  1. Reaktion på Niveau 2: Der kom først et højlydt latter her bag skærmen, skulle lige grine af før jeg kunne læse videre. Jeg tænker det samme, at ligge tøj sammen giver masser af moves, men ikke støvsugning, gulvvask. At sidde på "numsen" og male giver flere moves end slå græs med håndskubber. (hm).
    Havevejr - Jeg har energien, men må sige det ikke lige er tiden for at skabe liv i haven. Min ligger også brak efter hækken blev væltet.
    Velbekomme.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja.. Altså!! Jeg kan så konstatere at hakke i haven registreres som anden træning mens kamp med haveslange og vinduesvask ikke giver point! 😡
      Min have skal holdes nede, til jeg kan plante den til med bunddække... Og der er desværre et stor bart stykke jord, hvor ukrudt vokser.. trods tørke🤪
      Energi og lyst er godt nok ikke så stor, som i foråret!
      Og tak😋

      Slet
  2. hej Anne,
    måske skulle du holde støvsugeren i den anden hånd :-)

    strikkeglade hilsner
    Angelika

    SvarSlet
    Svar
    1. 🤣🤣🤣 ja, og tasken... Det er vist nemmere at flytte uret😉
      Strikkeglade hilsner
      Anne

      Slet