søndag den 10. november 2013

Det kører rundt for mig.....

Jeg er - endelig - nået til de ensfarvede omgange i kantens bagside.


Det skal nok blive godt når jeg er færdig...

MEN

Det er godt nok tungt at sidde med og sejt at flytte maskerne rundt på de 150 cm wire.

Jeg kan jo ikke bare hive i strikketøjet...

Jeg har prøvet, at en wire gik ud af holderen..... da jeg strikkede på en anden kant.....
På godt jysk TRÆLS!!!
Så jeg holder ved wiren og skubber maskerne frem og rundt...
Nu kan jeg nemlig se en ende på dette sjal!

2 kommentarer:

  1. Stadig imponeret af dine bogstavsudregninger til kanterne.
    Det er lige prikken over i `et
    Mange hilsener
    Ingrid

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Ingrid..... Det er jo leg med muligheder og INDFALD, der er det sjove!
      mvh. Anne

      Slet