fredag den 17. januar 2014

Ravelry....

Jeg har haft "travlt"!
I går aftes var jeg til Strikke Café hos Tind.
Som altid en rigtig hyggelig aften.
Ny teknik til Vendestrik uden huller blev præsenteret af Bodil.
Trods HÅNDBOLD EM og elendigt vejrlig havde en flok hyggestrikkere fundet vej til Tind.
Der blev snakket og delt erfaringer rundt ved bordene.
Jeg kom så til at købe lidt garn.....
Jeg fik også vejledning til at lægge mønstre op i Ravelry..
Så i eftermiddag har jeg siddet og SVEDT over tasterne... (Jeg bliver altid så anspændt, når jeg skal ud ad ukendte stier!)

Så...
Nu er jeg blevet DESIGNER på Ravelry!

Jeg skal lige have styr på "PayPal", så kommer der flere mønstre...
De første to er Garnnøglesjalet og Æblesjalet... og de er stadig gratis!

17 kommentarer:

  1. hvordan finder jeg dig på ravelry:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg logger ind som AnneHolte... mon ikke du finder mig der, Sonja.
      Der ligger jo ikke så meget... endnu!

      Slet
  2. Tillykke med din nye karriere :-) jeg vil ind og kigge....navn??

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Lilli... lad os nu lige se hvad det kan blive til!
      AnneHolte er mit Ravelry navn.

      Slet
  3. Det lyder spændende, jeg må ind og kikke.
    Gad godt lære vendestrik uden huller....

    SvarSlet
  4. Hvor spændende ,Anne. Jeg må ind og kigge ...måske skulle jeg også lære det en dag... jeg synes bare tiden forsvinder for mig.
    Mange hilsener fra et blæsende og regnfuldt sted
    Ingrid
    Samsø

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, tiden løber, Ingrid.
      Jeg har jo ikke lagt andet end de to sjaler her fra bloggen ud... Men planen er at lægge flere op, men dem vil jeg tage 50-100kr for. Mit vikingesjal synes jeg ikke skal sælges for peanuts!
      Regnvejrshilsner fra Holstebro
      Anne

      Slet
  5. Svar
    1. Under People søg på AnneHolte, så skulle jeg komme frem! Og som Designer under Anne Holtegård.

      Slet
  6. Fundet Tak...søgte under " People"-
    hvordan fandt du ud af at få tal istedet for mærkelige bogstaver, når man skal "bevise man ikke er en robot " ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Øh... jeg fandt ikke ud af... jeg tog chancen og satte robotten til. Jeg kunne ikke selv se hvad der kom ud af det! Men håbede på tal, da der var tal på andres blogs!

      Slet
  7. Nåååå.....Kunne jeg få dig til at se om jeg har tal eller de der vanvittige bogstavkombinationer ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er de nyyydeligste tal! Nemt at læse!

      Slet
  8. åh dejligt....tak for det. De er SÅ skrækkelige at læse der hvor der er bogstaver der snor sig ind i hinanden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme. Dejligt at vi kan hjælpe hinanden!

      Slet
  9. Anne, for pokker, hvor er det sejt at uploade mønstre på Ravelry's :o) Du SKAL da ud i verden med dine fantastiske sjalsmønstre - no doubt! Stort tillykke med "springet".

    Bedste hilsner fra Lone Møbjerg

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Lone. Det var et spring... jeg er altid så forsigtig, når jeg skal udenfor min "comfortzone". Men det har været en fantastisk start. Og en stor oplevelse.
      Jeg har skrevet med strikkere fra USA, Tyskland, Hollland... på mit allerbedste skoleengelsk! Fik heldigvis hjælp til at oversætte strikkevejledningen til engelsk!
      Hellere lidt fejl i en email end slet ikke komme ud i verden... Der så mange søde, hjælpsomme mennesker.. og det er spændende at høre om andres strikkeideer.
      Snevejrsstrikkehilsner Anne

      Slet