torsdag den 21. august 2014

Hjemme igen... og klar til Strikkecamp!


Hjemrejsedag... Gøre rent og pakke færdig...
Trave hen til Hovedbanen ... Vente på toget...
Komme ombord og finde sin plads...


Og så skal man bare have de næste fire timer til at gå bedst muligt!


Dvs. Gitte slap en halv time før mig; hun kunne jo stå af i Herning!
Farvel - og tak for nogle dejlige indholdsrige og berigende dage.

Hjemme ventede Erik på mig.
Det var dejligt at komme hjem.

Læsse af og pakke ud...
Faktisk blev det en travle eftermiddag/aften...
Der skulle vaskes, stryges og pakkes igen..

For weekenden tilbringes med Strikkecamp på Gammelbro Camping!
Jeg skulle renskrive compendium til Excel og mønsterstrik.
Og have den bærbare gjort klar...
Og fundet frem til kurser i Hakke/tunesisk hækling og Avanceret opslag og afsluttende finish.
Pyyyyha... jeg synes pludselig tiden løber hurtigere end mig!!!!

10 kommentarer:

  1. Det gør den da vist også med alt det du har gang i ;o) Rigtig god strikkecamp.

    SvarSlet
  2. kære Anne. Jeg synes nu ellers nok du må være i træning til at løbe stærkt - jeg blev helt forpustet under dine gennemgange af hvad I så! Dejligt sådan at komme med rundt i staden - der kommer jeg ikke så tit. Jeg er sikker på at det kommer til at gå rigtig godt for dig på campen - og at du svæver hjem med fornyet selvtillid! god fornøjelse - Bente

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Bente. Jeg håber du får ret!
      Jeg er slem til, at mine aftaler ligger lag! Det var en rigtig god tur til staden, vi kommer nu også kun med års mellemrum.... Satser på at weekenden også bliver god...

      Slet
  3. God tur til strikke campen, bare det var mig.
    Held og lykke med dine kursister, håber at de arter sig fint, sidder stille, hører efter og har respekt for lærerinden !
    Kh Helle ( ret så misundelig faktisk )

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske jeg skal tage Mutter Skrap brillerne på?
      Håber det bliver godt både for kursisterne og mig :-)

      Slet
  4. Hellere det end kede sig, ikke? Jeg vil ønske dig rigtig god fornøjelse med at videregive din visdom - jeg er sikker på, at både du og dine kursister får en herlig weekend :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak...Jeg tror det bliver sjovt, spændende, inspirerende.... Og anstrengende! Men alt andet end kedeligt...

      Slet
  5. Ja, Anne du er en travl kvinde ;-) men dejligt når man både kan og har lyst!! Rigtig god Camp- sikker på det bliver super godt!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er for travl ind i mellem... Jeg skal have lært, kun at lægge en ting ind om dagen, når der er kurser og andre spændende tilbud!
      Strikkecamp kommer der først indlæg om, når jeg er hjemme... Forbindelsen er uregelmæssig og jeg er træt!!!

      Slet