torsdag den 20. oktober 2016

Struktur på struktur...


Der kan strikkes meget til håndbold, nyhederne, præsidentvalgkamp...

Somme tider er det et gode, at man ikke behøver at høre ret meget efter, for der kommer da nogle udtalelser der man ikke kan være forpligtet til at lægge ører til!
Jeg er nået lidt længere end på billedet. Der er delt til krop/ærmer.

Forinden prøvede jegat se, om der var åbenlys forskel på M og L?

Der er i hvert falden åbenlys mangel ved Gina;
arme.
Det er umuligt at bedømme om faconen virkelig sidder som tænkt... når jeg hænger det strikkede på Gina.

Men det er i hvert fald et flot design på skulderpartiet!

En tur til frisør blev det også til.

Jeg føler mig altså bedt tilpas med kort hår...
Så regelmæssig klip er nødvendigt... også selvom jeg prøver at trække frisørbesøget...

Men efter 6-7 uger føler jeg mig helt tynget af håret...
Ja.. det er noget pjat, når det ikke er længere, men det føles altså sådan!

Tilsvarende føler jeg mig helt let til mode nu!

Selfies er en svær disciplin ;-)

10 kommentarer:

  1. Bliver spænnende at se hvordan den nu bliver. Dit hår ser da vildt godt ud - kort hår skal altså klippes så det holder fasongen og det hele :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også spændt på, hvordan Struktur udvikler sig, Lone.
      Ja, kort hår er nemt i hverdagen, men dyrt i frisørbesøg! Og tak 😊

      Slet
  2. Jeg købte garn og mønster til Struktur på Samsø men er ikke kommet i gang med den...men din ser godt ud - jeg faldt netop for det flotte skuldersnit...glæder mig til at se din færdige model. Ja kort hår kræver regelmæssig klipning... men det ser godt ud ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror, den blive god denne gang, Lilli. Men jeg vil strikke icord i halsen for at holde den til/give den kant! Det er et godt mønster, det er bare at strikke og sætte krydser efterhånden som man arbejder sig gennem mønstret.
      Kort hår skal passes... selv om det koster!

      Slet
  3. Kort hår er flot. Men dyrt ...
    Jeg vil helst kunne nøjes med at gå til frisør fem gange om året, men I kan måske klare det lidt billigere derovre i det jyllandske, end jeg kan hos min frisør? Jeg synes, at næsten 600 kroner pr. gang er lige i overkanten, hvis jeg skal afsted hver 6. uge. Og det er oven i købet hernede, langt ude på landet i Præstø :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er godt nok en post på budgettet, Ellen. Jeg b(l)øder 515kr! Og en studsning koster 75kr. Der er bestemt billigere frisører uden for gågaden. Men dette er min hverdagsluksus. De klipper rigtigt godt og man tager en snak inden om frisuren siden sidst, hvad ønskerne er, de kommer med forslag...
      Det er i stedet for det rødvin mm., jeg ikke kan tåle!

      Slet
  4. Sikke et flot skulderparti, der er på Struktur, det ser rigtig godt ud.
    Det kan blive noget af en udskrivning at være korthåret, men det ser nu bedst ud, når det bliver klippet jævnligt. Jeg er selv langhåret og bliver klippet to-tre gange om året, så det er ikke mg, frisørerne lever af :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Struktur har et spændende design, Lone. Det er også spændende at strikke... og den omgang med struktur gør at det ikke bliver for kedeligt, når man er nået til ligeudstrik!
      Mit hår egner sig simpelthen ikke til at være langt. Det er blødt, fint og fladt! Med en god klipning føler jeg mig godt tilpas. Selvom jeg synes, det er pænt dyrt...

      Slet
  5. Flot struktur ! Og dit skulderparti står flot frem. Jeg strikkede icord i halsen, og det gør den godt. Samler den lissom mere og får den til at sidde bedre. Min er netop hevet ud af baskemaskinen og ligger til tørre. Jeg skriver om den om et par dage.
    Tillykke med dit nye hår. Det er flot til dig .

    SvarSlet
    Svar
    1. Spændt på at se din Struktur, Mona. Jeg vil også have icord i halsen. Synes der er brug for en kan til at samle udskæringen. Den vil gerne stritte lidt.
      Og tak. Det føles godt med nyt hår 😊

      Slet