lørdag den 15. juli 2017

Montering 6. Knapper og silkebånd...

Da jeg hæklede knaphulskanten markerede jeg på begge stolper...

Så nu kunne jeg sætte mig med nål og tråd... i de rette nuancer... og sy knapper i.

Det smukke silkebånd skulle placeres rigtigt...

Nåle... mange nåle...

Kigge lidt på afsatand....

Mønstret skal løbe symmetrisk...

Det er ikke i water!

Ommer....


Så... nu er den på plads...

Frem med nål og tråd igen...

Endelig færdig!

Jeg skal lige tage billeder af koften....
Og skrive et indlæg....

6 kommentarer:

  1. Og resultatet er FLOT, flot, flot! Den der kofte er jeg godt nok betaget af, Anne.
    (Ny header? Den er også flot :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange fang TAK, Ellen og ved du hvad? Jeg er også betaget af den.. ikke mit arbejde men af mønster, farver, design og teknik. Det har været en fornøjelse... da først jeg kom rigtigt i gang med den😃
      Ja, ny header. Jeg synes, den skulle vise flere sider af bloggen (og mig!).

      Slet
  2. Jeg mangler ord. Wauh..................

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak😃 Det er et rigtig smukt design.

      Slet
  3. hej Anne,
    den er så flot !!! Jeg tror snart at finish´en har taget lige så meget tid som at strikke den :-)

    strikkeglade hilsner
    Angelika

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Angelika. Nej, dog ikke. Jeg har bare taget monteringen i etaper og nydt processen.
      Det var så inspirerende med de nye teknikker og finesser.

      Slet