tirsdag den 19. december 2017

Færdig!

Sidste tråd er klippet af.
Jeg tog billeder af sjalet før vask...

Man kan se, at det er uregelmæssigt og lidt løst...

En tur i vaskemaskinen på uldprogram...

Vente på at det tørrer!

Parade på sofaen...
Fakta:
Vægt 402g
Mål 81+ kant = 94cm x 187cm
Garn: Supersoft fra Garnpusher blandet med rester fra Holst Garn, GarnGaragen og Garnudsalg
P 3,5

Man kan se at garnet folder sig ud i vask...

Hele sjalet for en blødere udtryk, både i farver og struktur.

Close up på kanten

Og på bagsiden.

Den nederste spids er med udtagninger på hver anden omgang.
Så ligger det pænest i den brede vinkel...

Syet fast i opslagslænken.


Det er ikke så stort et sjal...
Men ejeren er heller ikke så stor...

Det er et dejligt sjal at slynge om skuldrene...


Nu glæder jeg mig til at aflevere sjalet... så det kan komme i brug.





Efterskrift:
Der kom lige en budbringer, som fik sjalet med.
Modtageren blev meget glad og sjalet blev taget i brug med det samme 😃😃😃


10 kommentarer:

  1. Nydelig sjal, elsker fargene og mønsteret!

    SvarSlet
  2. Det er simpelthen så smukt det sjal

    SvarSlet
  3. Meget smukt! jeg er lidt vild med farvespillet i kanten :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Ellen. Jeg blev også glad for effekten 😉😊😊😊

      Slet
  4. Hvor er det flot. Skønne farver. En meget heldig modtager.

    SvarSlet
    Svar
    1. En meget glad modtager. Og tak, Hanne 😀😀😀

      Slet
  5. Endnu et flot sjal fra din hånd og i dejlige farver. Storslået måde at bruge rester på må jeg sige. Jeg tænker også hele tiden, at jeg skal have gang i mit valmuesjal som bare ligger på øverste hylde...

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak😊😊 Det er en fin måde at ryddet op på lageret... Du må lige plukke valmue ned fra hylden.. Det er synd hvis det ikke kommer i brug. Et flot mønster.

      Slet