onsdag den 29. august 2018

Slumretæppefirkanter...

Sidst Gitte var hjemme fik jeg begyndt at sy trekanter sammen, mens hun syede felter sammen i baner.

Hun syr altså hurtigere end mig.

Jeg kan ikke beslutte, hvad jeg vil strikke...
og så blev patchworktrekanterne fundet frem.

Og jeg blev færdig!

De baner Gitte havde syet, kunne jeg nu sy de manglende felter ind i.

Og samle banerne...

Jeg tror det bliver rigtigt fint med en god kontrast mellem tern og trekanter...

Og så kan jeg se, at der lige er en halv bane, der vender forkert...

Om igen!!!!!

4 kommentarer:

  1. Hvor er det flot. Jeg kan rigtig godt li de lidt spraglede firkanter, det giver masser af liv. Hvor stor er de små firkanter egentlig?
    Øv når noget skal op igen... men godt du ser det nu. Der er jo stadig et stykke vej inden du kan slumre :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan også godt lide det spræl de blandede firkanter giver. De er 3x3cm😀
      Ja, en halv bane er til at overse. Det er bare med at få det gjort med det samme!

      Slet
  2. Din udflugt i søndags gav måske lidt motivation til at finde dit patchwork frem igen, og et besøg af Gitte, så rykker det.
    Jeg glæder mig til at se resultatet, når du på sigt kommer i mål med denne opgave/udfordring.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, alle de skønne tæpper gav kløe i fingrene og det blev sjovt at sy igen. Og med god hjælp af Gitte, går det jo hurtigere ..

      Slet