søndag den 19. november 2017

Blomstersjalet vokser...

Jeg strikkede nu bare på en karklud... på Københavner turen.

Men Blomstersjalet vokser stille og roligt.

Det er så spændende at se et sjal vokse frem...

selvom om der er langt igen...

Jeg er nu på 10 blomster...

Farvespillet er fint..
Det er fascinerende at se, hvor forskelligt det ser ud alt efter belysningen..
Her er det dagslys..

Jeg savnede dog et snakkestrikketøj...
Så jeg fandt det Alpaka/Silke frem, som jeg købte i juni hos Skabagtig.
Jeg har før startet på en bluse,; den blev for lille...
Nu prøver jeg igen...

Det er rart med lidt afveksling!

6 kommentarer:

  1. Det er dejligt at have lidt at vælge mellem, det lidt nørdet og krævende, og det der fungere i selskab med andre.
    Jeg er lige gået i gang med nissehuer til børnebørnene, lidt sent, men et ordsprog siger bedre sent end aldrig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig, Karin. Strik til enhver anledning 😉
      Det vigtigste er vel, at du er begyndt... Det er længe til jul...

      Slet
  2. Jeg er vildt imponeret over dine sjaler :-)

    SvarSlet
  3. Der var vist engang en der hævdede, at en rigtig strikker altid har mindst 5-6 arbejder i gang. Jeg er så absolut en rigtig strikker - og lidt til ;-)
    Og dit blomstersjal bliver bare så flot!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også en rigtig strikker... men prøver at holde mig på 3-4 projektr... ellers bliver de pludselig “for gamle” og er ikke interessante længere...
      Tak, Ellen. Jeg synes, farverne giver et godt spil...

      Slet