fredag den 20. september 2013

Fredag på Fanø

Formiddagen bød på en tur til Sønderho og kig hos Silken og Uldsnedkeren. Var også inde i kirken. Den er overraskende stor og med 15 kirkeskibe! Jeg havde glemt både kamera og mobil... Så jeg ærgrede mig!

Eftermiddagen gik med receptionen i Realen for Christels nye bog.



Der var godt nok mange mennesker, meget smukt strik.....


men dem, der vakte mest opsigt, var hendes venner i festdragt; de blev fotograferet


Da jeg havde fået min bog......



gik jeg over til Strien... der var en pæn kø ind til salgsboderne.

Så jeg gik videre til Rådhussalen, hvor jeg nød udstillingen af Anette Danielsen, Susie Haumann og Rachel Søgårds modeller og kig i de nye bøger...

Retur til Strien og stå lidt i kø før jeg var inde og kigge på garn, strikke grej osv. Man kan jo købe sig arm, hvis man ikke passer på!
Hvor har jeg hilst på mange, snakket med mange, delt strikkeglæden med mange.

Det var rigtigt hyggeligt at snakke med jer, der har fulgt med på bloggen eller facebook.

Nu glæder jeg mig til workshops og festaften...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar