torsdag den 23. januar 2014

En uge med blandet indhold...

Jeg har nået at være til Nytårskoncert i Musikteatret, hvor Preben Christensen, Trine Jepsen samt kor og orkester gav mine to kulturveninde, manden og mig en god oplevelse. Vi var i hvert fald enige om, at det kunne vi fint gentage næste år.

I tirsdag havde jeg en god eftermiddag sammen med min Netværksgruppe. Denne gang var det hørelsen/høreproblemer og konsekvenserne på et stadig mere presset arbejdsmarked, der fyldte mest. 
Det er da tankevækkende, at de kolleger, nu efterlønnere, man møder, alle siger, at de nyder livet, savner kolleger og arbejde, men IKKE arbejdsvilkårene!! 
Nå,- vi nåede da også omkring strik, patchwork og hvad vi ellers havde af projekter!!!!

Og mit Domino strik vokser stille og roligt. Det er rigtigt fint at strikke, mens herrerne leverer den ene sejr efter den anden i Boxen...

Efter min debut på Ravelry har jeg fået kontakt til både Holland og Tyskland. Jeg skal love for at mit skole-engelsk fra for længe siden er blevet støvet af... Jeg skriver løs... uden store bogstaver eller anden smålig hensyntagen.. Og det går strygende!
Der har været mange "likes", downloads, roser og kommentarer. En spændende ny verden åbnes!
Og nye udfordringer/ideer er da også vokset frem.... uuuhhh.... Døgnet har for få timer!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar