onsdag den 24. august 2016

Stribestrik... og så er der patchworktræf i Odense.

Det vokser skam... Solaris.

Der er tilpas med afveksling i retstrikket til at det er interessant.
Både hulrækker og striber. Og det buer noget så nydeligt.
Jeg er spændt på hvordan det bliver at drapere det....

Og så ser jeg frem til årets Patchworktræf i Odense.
Gitte og jeg skal på tur på lørdag. Denne gang er jeg nødt til at køre!
Selvom jeg ikke syr patchwork p.t, glæder jeg mig til at se smukke tæpper og spændende nyheder.

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak, Ellen. Glæder mig altid til at tage på tur!

      Slet
  2. Det ser spændende ud og god tur til det fynske.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og tak ;-) Jeg glæder mig til at se årets lapperier!

      Slet
  3. Og jeg glæder mig til at dig ! Og Gitte for første gang Ses snart

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde, Helle. Der bliver såmænd nok at snakke om😀

      Slet
    2. Der bliver gang i strikketøjet OG snakketøjet, det er jeg slet ikke i tvivl om (;o) god fornøjelse

      Slet
    3. Tak, Lona. Vi er nemlig gode til at strikkesnakke!

      Slet