søndag den 18. august 2019

Helga Cardigan

Da mor og jeg besøgte Isager Garn i Tversted, købte jeg jo garn til Helga Cardigan.

Trio/Indigo og Alpaca 1/Midnight

Det er en spændende blanding.
Både blødt og fast og glat...
Det har en fantastisk farveglød.

Det er en top down model

Strikkeprøven passede til strikkefastheden i mønstret.

Der strikkes frem og tilbage = mange vrangmasker!

Men de fine detaljer gør det spændende at strikke...

Farven er svær at fange .
Forsøgte ved at holde min hånd inde i fokus...

Den vokser stille og roligt....

6 kommentarer:

  1. Pyha, der er mange vrangmasker. Godt det er en farve der fungere for dig, at jeg måske ikke lige kan se nuancen gør knapt så meget, kan se stor forskel på billedet hvor din hånd er, og de øvrige.
    Spændende projekt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det går overraskende godt trods de mange vrang masker. Garnet gør arbejdet til en fornøjelse.
      Farven er svær. Men det er de mørke nuancer der er mest korrekte.

      Slet
  2. Hvor bliver den lækker i farverne du har sat sammen. Flot design. Tror jeg også havde tvivlet på alle de vrangmasker. Men man kan jo strikke rundt og klippe op også😍

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bliver i godt humør af den smukke dybe blå farve Helga får 😍
      Jeg tror ikke, man kan klippe op i disse garner og få en pænt resultat. Men da det er så lækkert at strikke med, kommer jeg også igennem vrangpindene.😀

      Slet
  3. Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor mange strikkede bluser/trøjer/hvadduendkalderdem, du har i klædeskabet! Du strikker jo en ny hver uge, så du må have en million. Mindst ...
    Farven ser smuk ud, og jeg tror den er smukkere i virkeligheden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har lige lavet er seriøs sortering i slidt=ud. Sjældent brugt=genbrug.
      Så der er ikke så mange strikkede objekter😉 6-8 stykker...
      Farven spiller i mange nuance, dyb blå med strejf af rødlilla og petrol.. 😍

      Slet